به مناسبت روز فناوری اطلاعات
ثبت 5313 درخواست الکترونیکی در سامامه هوشمند کمیته امداد امام خمینی (ره) سها
مدیر کل کمیته استان سمنان با بیان اینکه هوشمندسازی جریان خدمات کمیته امداد ،حفظ کرامت و منزلت مددجویان از اولویت هوشمندسازی کمیته امداد به شمار میرود، گفت: سامانه سها بستری را ایجاد کرده است تا مددجویان بتوانند بدون مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، نیازهای خود را ثبت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد حسین ذوالفقاری، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه بیش از ۳۴ فرآیند از جمله خدمات مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، تحصیل، معیشت... در سامانه سها پیادهسازی شده است، افزود: هنگامیکه یک فرد درخواستی را در سامانه سها ثبت نام میکند، چند وب سرویس، نیاز فرد را صحتسنجی میکنند و در نهایت با تایید مددکاران کمیته امداد، فرآیند ارائه خدمت آغاز میشود. وی گفت: دسترسی به سامانه سها از طریق پنجره واحد دولت، دفاتر پیشخوان و البته درگاههای اینترنتی (تلفن همراه و رایانه) فراهم شده است تا افراد در عین حفظ کرامت، درخواستهای خود را ثبت کنند. ذوالفقاری با ارائه یک آمار گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 5313 درخواست به ثبت رسیده که پس طی مراحل صحتسنجی، به تایید رسیده است. وی خاطرنشان کرد: بیش از 34 وبسرویس بهصورت همزمان فرآیند صحتسنجی اطلاعات افراد ثبتنام کننده در سامانه سها را بررسی میکنند. مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: افراد نیازمند میتوانند با ارائه کد ملی، کد پستی و شماره همراه، درخواستهای خود را در سامانه سها ثبت کنند. وی تأکید کرد: سامانه سها یک بستر کاملاً شخصی در اختیار افراد نیازمند قرار میدهد تا درخواستهای آنها بهصورت کاملاً محرمانه و با حفظ کرامت ایشان ثبت و بررسی شود.
پیوند کوتاه :
http://markazi.emdad.ir/fa/node/76857
پیوند کوتاه کپی شد