
نگاه تاخیری به کارها بزرگترین منکر اداری است
به گزارش سایت خبری کمیته امداد استان قزوین ، مدیرکل کمیته امدا در این جلسه ضمن تقدیر از امدادگران که در انجام تقاضاهای مراجعین تلاش می نمایند بیان کرد : وقتی از امر به معروف و نهی از منکر صحبت می کنیم فقط نباید ذهن ما به سمت منکرات اخلاقی برود .
ایشان ادامه داد : کارکنان ادارات و سازمانهای دولتی که با ارباب رجوع سروکار دارند به ویژه کمیته امداد که مراجعین آن نیازمندان هستند، باید ضمن رعایت اخلاق نیکو تقاضاهای این عزیزان در موعد مقرر بررسی و بدون تاخیر پاسخ دهند چون این بزگواران دچار مشکلات عدیده مالی می باشند.
وی افزود : بداخلاقی در برخورد با ارباب رجوع ، تاخیر زمانی در کار ، بی دقتی در امور و هر موردی که باعث نارضایتی مراجعه کنندگان شود همان کاری است که خداوند در قرآن ما را از آن نهی کرده و باعث شادی دشمنان انقلاب خواهد شد .
ناصر ظاهری عنوان کرد : نگاه تاخیری به امور نوعی کم فروشی در کار است و خداوند در قرآن در آیه وَيْلٌ لِلْمُطَفِّفِينَ " وای بر کم فروشان " به وضوح ما را از این کار نهی کرده است ، پس باید با تلاش مضاعف در بالابردن بهروه وری سازمان بکوشیم .